فرآیند استخدام در الیزه

استخدام در هتل الیزه شیراز

برای شروع یک تغییر آماده اید؟

یک عضو خانواده الیزه، فردی است سخت کوش که کارهای بزرگ انجام می دهد و با تمام وجود متعهد است که همیشه عالی ترین نتایج را چه در زندگی شخصی و چه در الیزه کسب کند.

از همه مهم تر اینکه، میهمان نوازی، مهربانی و سرویس عالی به میهمانان در خون هر عضو خانواده الیزه در گردش است.

"ما در الیزه جوانانی پویا و مستعد هستیم که از پیشرو بودن و سرویس دادن به مهمانانمان لذت می بریم"

ما معتقدیم مهمانوازی در الیزه تنها یک شغل نیست، سفری است برای کشف استعدادهایمان، پیشرفت، شناخت ملتهای مختلف و فرهنگهای مختلف. اعضای تیم ما آموزش دیده اند تا حرفه ای هایی باشند که خاطرات خوشی را برای مهمانان  خلق می کنند.

فکر میکنید شما با چه شغلی خوشحال میشید؟ یا چه شغلی برای شما مناسب است؟ اینجا را کلیک کنید

تیم هتل الیزه شیراز

ما فقط اقامت و غذا نمی فروشیم، ما خاطره زیبای اقامت و لذت غذا خوردن را به مهمانانمان هدیه می دهیم و هر روز در تغییر به سوی پیشرفت و منحصر بفرد شدن هستیم!

درباره زندگی در الیزه بیشتر بدانید

این تیم الیزه است...

تیم هتل الیزه شیراز

در راستای ایجاد سیستم منسجم استخدامی و همچنین برقراری عدالت و جلوگیری از هر گونه تبعیض سامانه استخدام هوشمند الیزه مطابق با نمودار فرایند فوق طراحی گردیده است. در اولین مرحله اطلاعات کامل شخص در فرم هوشمند ثبت می گردد، در مرحله دوم اطلاعات توسط واحد اداری دریافت می گردد، در مرحله سوم بررسی صلاحیت های افراد متقاضی بر اساس نوع شغل مورد درخواستشان، با استانداردهای شغلی الیزه توسط سیستم انجام می گیرد و برای هر کدام از ؛ در صورت تایید صلاحیت در این مرحله بررسی بیشتر به مرحله مصاحبه با مسئول اداری و صجه گذاری اطلاعات فرم انجام خواهد شد. چنانچه در این مرحله امتیاز های متقاضی به حد نصاب نرسد، درخواست لغو و پرونده مخدومه خواهد شد.  با کسب امتیاز مطلوب پرونده به مرحله پنجم جهت بررسی صلاحیت های فیزیکی، شخصیتی و شغلی متقاضی و مصاحبه با مدیریت دپارتمان خواهد رفت.  در صورت تایید صلاحیت در این مرحله اطلاعات شخص متقاضی به مدیریت هتل ارجاع داده خواهد شد، پس از اعلام تایید متقاضی توسط مدیریت هتل، شخص به واحد آموزش جهت برنامه ریزی آموزشی ایشان معرفی می گردد. در صورت عدم کسب امتیاز لازم در کلاسهای آموزشی پرونده توسط واحد آموزش مختومه خواهد شد، اما در صورت کسب امتیاز لازم از واحد آموزش، ادامه آموزش با قرار گرفتن شخص در جایگاه  شغلی مربوطه و گذراندن آموزش تخصصی در قالب کارورزی انجام می گردد، جهت اطمینان از اثربخشی آموزشی تست های تئوری و عملی انجام خواهد شد. در صورت کسب امتیاز مورد نظر ادامه روند استخدام و عقد قرارداد آزمایشی به مدت یک ماه توسط واحد اداری انجام خواهد شد، در صورت تایید مدیریت دپارتمان و بررسی عدم انطباق های واحد تضمین و کنترل کیفیت و عقد قرارداد بلند مدت انجام خواهد گردید و شخص به عنوان عضوی از خانواده الیزه به دیگر همکاران به صورت رسمی معرفی می گردد.

چنانچه مایل هستید با مشاغل در هتل آشنا شوید اینجا را کلیک کنید

چنانچه مایل هستید با زندگی در الیزه آشنا شوید اینجا را کلیک کنید

چنانچه مایل هستید درباره استخدام در الیزه بدانید اینجا را کلیک کنید

چنانچه مایل هستید نکات مهم در مصاحبه شغلی را بدانید اینجا را کلیک کنید

 برای من چه شغلی مناسب است!

Facebook Twitter Google+ Pinterest